Depeche
SATAMASTA PARRASVALOIHIN
Vuosikymmenten ajan Horsensin vanha satama-alue on ollut kiireinen yrittäjien alue, jossa on arvostettu kovaa työtä. DEPECHE: n tilat ovat kunnostetussa venevajassa juuri tällä samalla satama-alueella, jonka ilmapiiriin sen arvot istuvat hyvin.
Toimitusjohtaja Janni Hørdum on luotsannut DEPECHEä vuodesta 2008. Siitä lähtien yritys on keskittynyt siihen, mikä on sen avainosaamista ja vahvuutta: DEPECHE. luo särmikkäitä malleja, jotka ovat ylellisen laadukkaita ja niissä on taidokkaita yksityiskohtia.
ARVOISTA VISIOON ...
DEPECHEn uusi konsepti keskittyy aidosta nahkasta valmistettuihin vöihin ja laukkuihin. Jannilla on visio laadukkaasta muotibrändistä, joka on hintaluokaltaan hyvin saavutettavissa ja joka myös toimii arjessa. Hän johtaa yritystä luottamalla naiselliseen intuitioon ja vahvaan kaupalliseen osaamiseen ja hän antaa arvoa muutoksen tekeville harkituille yksityiskohdille.
“Young Business Leader 2014” -palkinnon saanut Janni ja hänen tiiminsä ovat keskittyneet luomaan tuotemerkin, joka suhtautuu intohimoisesti ja arvostavasti käsityötaitoon, korkeaan laatuun ja nostaa hienovaraiset tuotteiden detaljit esille. DEPECHE omistautuu aidosti yksilöllisten nahkatarvikkeiden luomiseen.
DEPECHE.
Uskalla olla oma itsesi.
Vuosikymmenten ajan Horsensin vanha satama-alue on ollut kiireinen yrittäjien alue, jossa on arvostettu kovaa työtä. DEPECHE: n tilat ovat kunnostetussa venevajassa juuri tällä samalla satama-alueella, jonka ilmapiiriin sen arvot istuvat hyvin.
Toimitusjohtaja Janni Hørdum on luotsannut DEPECHEä vuodesta 2008. Siitä lähtien yritys on keskittynyt siihen, mikä on sen avainosaamista ja vahvuutta: DEPECHE. luo särmikkäitä malleja, jotka ovat ylellisen laadukkaita ja niissä on taidokkaita yksityiskohtia.
ARVOISTA VISIOON ...
DEPECHEn uusi konsepti keskittyy aidosta nahkasta valmistettuihin vöihin ja laukkuihin. Jannilla on visio laadukkaasta muotibrändistä, joka on hintaluokaltaan hyvin saavutettavissa ja joka myös toimii arjessa. Hän johtaa yritystä luottamalla naiselliseen intuitioon ja vahvaan kaupalliseen osaamiseen ja hän antaa arvoa muutoksen tekeville harkituille yksityiskohdille.
“Young Business Leader 2014” -palkinnon saanut Janni ja hänen tiiminsä ovat keskittyneet luomaan tuotemerkin, joka suhtautuu intohimoisesti ja arvostavasti käsityötaitoon, korkeaan laatuun ja nostaa hienovaraiset tuotteiden detaljit esille. DEPECHE omistautuu aidosti yksilöllisten nahkatarvikkeiden luomiseen.
DEPECHE.
Uskalla olla oma itsesi.